<3tobarnsmor<3 Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jenta mi på 13mnd sovner fint i senga si i 1900 tiden. Men vokner igjenn i rundt 2030-2100 tiden å skal ikke sove mer. Dette har nå foregått i over en mnd å jeg begynner å bli rimelig sliten av dette. Man går jo å gleder seg til litt fritid når barna har lakt seg, så man blir så sliten å lei når hele kvelden går med på å få barnet til å sove. Jenta mi sover som regel bare 1 dupp på dagtid. I bhg kan hun sove i nesten 2 timer, men når hun er hjemme er det toppen 45 min. Hun må da være trøtt å sliten når jeg da legger henne i 1900 tiden. Blir litt frustrert! Gi meg noen gode råd og tips. Kan ikke ha det slik lenger...
jeg og go'jenta Skrevet 21. oktober 2009 #2 Skrevet 21. oktober 2009 Hva gjør du når hun våkner da? Tar hun opp, lar hun ligge? Snuppa vår brukte en periode og alltid våkne da vi skulle legge oss. Vi tok henne da med inn til oss og lot hun ligge der. Vet mange er imot dette, men det virket som hun var redd. Etter en stund våknet hun senere og senere, og sover nå hele natta i egen seng på eget rom. Våkner hun før vi legger oss, bruker vi å sitte inne på rommet hennes og si at det er natt. Da roer hun seg etter en liten stund. Så for snuppa vår handler det om at hun ikke liker å ligge våken alene når det er mørkt/natt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå