Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er 23 og samboren min 26. Han har fast jobb, ikke jeg. Jeg har søkt i over 6 mnd på jobb, men nei.. Markedet er virkelig hardt.. Vi har snakket om barn, og vi er begge klare. Er det egoistisk å bli prøvere? Jeg vil så klart ha jobb, men jeg vet ikke.. I hodet mitt tror jeg at arbeidsmarkedet kanskje er bedre da.. ( kanskje fordi jeg er noe babysyk.. )
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Er det egoistisk å sette seg i en situasjon der man må jobbe mens samboeren må ta permisjonen fordi en ikke hadde jobb under graviditeten, evt gå hjemme uten lønn og kjempe for å få endene til å møtes? Jeg vil ikke kalle det egoistisk men utrolig korttenkt og manglende impulskontroll!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Ikke akkurat egoistisk, men man gjør ting verre en det er. Det er ikke bare bare å leve på en lønn når man er 3stk. En liten baby trenger masse ting og mat selv om det kanskje ikke virker sånn.. Og tror neppe arbeidsmarkedet blir såå mye enklere når man har barn. Mange arbeidsplasser tenker da sykdommer, og fri. Man må gå tidlig for å hente osv.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Hvilke jobber søker du, siden det ikke er mulig å få noe?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Samme lurer jeg på.. Om du bor i en middel eller stor by så har du nav til hjelpe deg, eller vikarbyråer som manpower, adecco, jobzone, og kelly.. Bor du i en bygd osv så er jo nav der og, også har man alltid en eller annen kontakt..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg søker jobber som grafiker og finansrådgiver. Utdannet grafiker og har nettopp blitt ferdig med den siste eksamen innen for priv.øk.juss 1. med en B. Har jobbet som vikar i en bank og har faktisk strålende salg å vise til. Det er klart det er flere byer å flytte til ( større ) men jeg velger ( til nå ) å bo der jeg bor da min mor har kreft og vil støtte henne så godt det lar seg gjøre. Det er nok best å vente, jeg vet det sånn... _egentlig_
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Det er alltid egoistisk å få barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå