Gå til innhold

Nå har jeg lyst å klage litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

min kjære lille baby har en tendens til å bli fryktelig overtrøtt på kveldene. Han vil ikke sove uten sutt, og han liker den egentlig ikke. Så jeg prøvde å kjøpe en større noe han ble kjempeglad for, har suttet som en gal og vært strålende fornøyd i to dager fordi han har fått nok søvn. Så i dag tok han plutselig ikke puppen, lillemann har blitt sugeforvirret. Nå tar han verken lillesutten eller puppen og har hylskreket som en gal hele ettermiddagen og kvelden. Når han var helt utslitt (stakkar liten) var han så pass rolig at jeg greide å få i han puppen mens han lå på stellebordet. Passe korny stilling men må man så må man. Neste måltid var samme styret igjen. På stellebordet igjen. Så fullstendig overtrøtt har jeg trillet rundt hele nabolaget før han sloknet utslitt i vogna. Skjønner ikke at de skal kjempe sånn mot søvn, må da bare kunne legge seg. Sånn, måtte bare få klage litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanksje han bare har en "økedag"?? At han vil ha mere melk, og da må han "sutte"mere, for at melkemengden i puppen, skal øke...Det vil vare noen dager, og er ganske slitsomme.... :)

Bare en tanke.....

:)

Skrevet

Ja de økedagene husker jeg å, de var slitsomme... men kan jo være at han har blitt sugeforvirret som du sier, men det kommer seg som regel igjen etter noen dager det også. Det med overtrøtt kjenner jeg også igjen, det er også et problem ... Håper det bedrer seg for dere :)

Skrevet

Hvor stor er han? kanskje noen dager med brystmelk på flaske kan gjøre susen? Jeg hadde ikke nølt med det i det hele tatt! Pumping er ikke spesielt slitsomt dersom den er elektrisk.

Skrevet

Har du tenkt tanken på at han kanskje har en låsning i nakken eller noe sånn? Siden han bare tar pupp i den vinkelen når han ligger på stelle bordet?

Har hørt om mange som har hatt veldig god hjelp hos kiropraktor med små barn som ikke vil ta pupp.

Eller så kan du prøve å ringe amme hjelpen, har hørt flere som skryter av dem også!

Lykke til videre, håper dere finner ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...