Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Helg enig.. Brio Happy! Så utrolig fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Helt klart Emmaljunga. Har hatt begge og eneste fordelen med Brio er vekta.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Edgen, helt klart! Brio har langt lavere kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har aldri hatt Brio, så jeg kan ikke si noe den ene eller den andre veien der. Jeg har derimot Emmaljunga Edge Duo (2008) og er veldig førnøyd med den. Den er nok en av de tyngste vognene på markedet, men ikke noe problem for en dame som går tur for treningens skyld. Vognen er nok ikke for pingler, vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #9 Skrevet 21. oktober 2009 Vi har hatt Brio Happy og har vært veldig fornøyd med den.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #10 Skrevet 21. oktober 2009 Emmaljunga, fordi den ganske enkelt er bedre. )
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #11 Skrevet 21. oktober 2009 Synes du skal velge Brio, slik at vi som har Emmaljunga ikke trenger å ha samme vogn som absolutt alle andre.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #12 Skrevet 21. oktober 2009 Sjekk denne linken, så vil jeg tro det ikke er noe å lure på.... http://www.barnevognguiden.no/siste-nytt/micralite-duo-kombi-best-i-test.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå