Gå til innhold

emmaljunga edge duo eller brio happy??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helg enig.. Brio Happy! Så utrolig fornøyd!

Skrevet

Helt klart Emmaljunga.

Har hatt begge og eneste fordelen med Brio er vekta.

Skrevet

Edgen, helt klart! Brio har langt lavere kvalitet.

Skrevet

Jeg har aldri hatt Brio, så jeg kan ikke si noe den ene eller den andre veien der.

 

Jeg har derimot Emmaljunga Edge Duo (2008) og er veldig førnøyd med den. Den er nok en av de tyngste vognene på markedet, men ikke noe problem for en dame som går tur for treningens skyld. Vognen er nok ikke for pingler, vil jeg tro. ;)

Skrevet

Vi har hatt Brio Happy og har vært veldig fornøyd med den.

Skrevet

Emmaljunga, fordi den ganske enkelt er bedre. :o)

Skrevet

Synes du skal velge Brio, slik at vi som har Emmaljunga ikke trenger å ha samme vogn som absolutt alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...