*gruffalo* Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Ser det er et innlegg om juli-bruder, så da kan vel vi også ha et eget?!? Vi kan skrive hvor vi er i planleggingen, og komme med litt tips som det er lurt at vi andre også kanskje husker på, hehe;) Vi har bestilt kirke, lokalet (med mat), fotograf, frisør og en til å lage bukett/oppsatser. Gjestelista er sånn ca klar, og budsjettet er satt opp, hehe;) Ja, og kjolen er kjøpt!! Skal forresten gifte oss 5.juni:)
sol2002 Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Denne er jeg med på, skal også gifte oss den 5 juni :-) Vi har bestilt kirke, lokalet, snakket med cateringfirmaet, funnet ut hvordan vi skal pynte og hvordan buketten skal se ut. (min kommende svigerinne skal lage den), vært i kontakt med bakeriet ang kaken, kjolen er kjøpt, gjestelista er klar, og budjettet er klart. Min kommende svigerfar er begynt å kjøpe inn alkoholen.
321 Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Vi skal gifte oss 19.juni! Har bestilt lokale, kirke og fotograf. Gjestelista er klar! hvor tidlig bør man prøve kjole? det har jeg ikke fått gjort enda...
Nerama Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 veldig god ide... jeg følger opp med august lykke til jenter!
Hyacinth Bucket Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 19 juni her også. Ferdig med budsjett og gjesteliste, spurt forlovere og toastmaster, ringene er på fingrene, bestillt lokalet, bestemt viner, meny og leverandør, funnet invitasjoner og bordkort, bestemt brudevalsmusikk, bestemt blomster, kjøpt kjole og noe dekor til pynting av lokalet. Mangler å booke band, fotograf, frisør, kjøkkenhjelp, servitører og en bartender.
*gruffalo* Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2009 Vet ikke hvor tidlig en bør prøve kjole, men jeg hadde nå begynt å se litt etter hvis jeg var deg;) Men jeg har kjøpt, men må sy den inn. Hun på salongen anbefalte at jeg kom innom litt utpå nyåret, så slapp jeg å komme i stresset rett før vår/sommer hvor det er kaos. Den jeg skal ha er med knytting bak, så er litt å gå på uansett...enten den ene eller andre veien;)
*gruffalo* Skrevet 11. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2009 Da har jeg booket ei som skal synge i kirka (og mannen hennes skal spille gitar). Gleeeeder meg, de er så fantastisk flinke!! Så nå er jeg glad:)
*gruffalo* Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. desember 2009 Rett før jul kjøpte jeg inn ting til innbydelser og bordkort. Har laget en av hver og syns de ble kjempefine:) Så i kveld lurer jeg på om jeg skal begynne å lage di. Kjekt å ha noe å fikle med:)
amalie`s mamma Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Vi gifter oss 12. juni. Kirke, lokale, mat, fotograf og frisør/ make- up for meg og forlover er bestilt. Har vært og prøvd brudekjoler, ikke helt fått bestemt meg. Vurderer og kjøpe når det allikavel er så dyrt og leie. Og da kan levering på kjole være 4-6 mnd. Gjestelista er klar og så har vi endel vi skal bestille denne uka. Som "veteran-bil", musikk til kvelden, gifteringer,bryllupskake, profesjonell videofilming av nesten hele bryllupet vurderer vi, men det koster jo litt igjen. Så vi får vel se og sette opp et budsjett også. Så skal jeg jo kjøpe 4 brudepikekjoler, men bare finne min først. Kjenner at jeg begynner å småstresse litt selvom det er "lenge" til. Lykke til med planleggingen alle sammen.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2010 #10 Skrevet 13. januar 2010 Skal gifte meg 26.juni. Har det meste klart, og holder på med invitasjonene nå. Vil gjøre ferdig de mens jeg fortsatt er i svangerskapsperm. For dere som enda ikke har sett etter kjole, må dere få ut fingeren. Dersom de ikke har størelsen inne, kan det ta fra 4-6 måneder for butikken å skaffe rett størelse. Jeg var heldig og fant drømmekjolen på salg før jul. Så her er det bare å sette i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå