bondeknøl Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Vil høre deres mening om dette Jeg selv syns det høres greit ut enkli. Tenkte å ha noen bord litt spredt, ikke bare et.. uten bordkort, for da kan de sette seg der de føler for. også sette fram mat/kaker samtidig, så får folk velge helt fritt.. Skal lage noen fine og gode snitter samt ferdiglager lefser med rakfisk og da sette fram hjemmelaget potetstappe siden av.. også ha kaffe og brus/farris på bordene.. Dette er en kveldsdåp, litt utenom det vanlige, derfor ingen middag, men noe salt til kakene fint med tilbakemeldinger, kanskje litt tips til pynting, underholdning og ikke minst mat/kaker osv.
It's all about me Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Det høres supert ut. Vi hadde også slik avslappet dåp til begge vår. Ingen bordkort, ingen taler og alle kunne mingle når de ville, hvor de ville. Hadde noen små enkle blomster og lys i samme farge som babyens kjønn på bordene, det var mer en nok. Var perfekt.
2flottebarn;) Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Var nettopp på tilbords, der hadde de nydelig gullblar (litt gjennomsiktig) som man kan spre utover bordet. Enkel og fin bordpynt som er høst uten høstfarger. Kan godt brukes til hvite, rosa eller blå lys. Synes det er fint med lav bordpynt, hva med små boller med roser (klipp av rosene rett under hodet og legg de tett oppi). er det jente kan du ha røde/rosa roser eller hvite roser til gutt. Synes opplegget hørtes veldig fint og avslappende ut! Lykke til!
bondeknøl Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2009 Koselig å høre, første ganga jeg ordner noe som helst sånn alene Skal handle inn litt rosa lys og noen blomster + matchene servietter.. takk:D
♥tre små hjerter♥ Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Hei...jeg pyntet med gamle glass, som det har vært syltøy, sure agurker etc i, kokte dem selvfølgelig, slik at etiketter forsvant, og pyntet med blondebånd og annet stæsj, kjøpte blomster og hadde opp i, i tilegg hadde jeg rosa kubbelys, og hvit duk;) Keg hadde bordkort, men det er en smakssak;)var ikke slik at jeg måtte ha det, men synes bare det var så koselig å lage det til;)vi hadde koldbord, og diverse kaker, fruktfat og småsnacks, synes det ser ut som du er greit i rute, og håper dere får en hyggelig dag:)lykke til, sender med et par linker...så kanskje du får litt insperasjon...på gavebordet pyntet jeg forresten noen greiner med bilder av dåpsbårnet....det synes mange var fint...http://monja-wwwsofiesverden.blogspot.com/2009/09/et-bilde-sier-mer-en-tusen-ord.html http://monja-wwwsofiesverden.blogspot.com/2009/09/sa-er-lille-emma-eline-dpt.html
♥tre små hjerter♥ Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 ser ut til at jeg har linket feil...men hvis du går inn på http://monja-sofiesverden.blogspot.com og trykker på dåp under etiketter da finner du det;)
bondeknøl Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2009 Kjempefint!!! kan ikke du komme og ordne i stand for meg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå