Gå til innhold

Hvor mange barn får du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble 2 på meg også, så da har jeg vel kommet halvveis! he he

Skrevet

Får visst bare ett jeg. Synd at jeg er godt igang med å gro nummer to da...;)

Skrevet

Fikk 3, men jeg sier meg ganske så fornøyd med de 2 jeg har. Vil ikke ha flere.

Skrevet

Trenger ikke ta noen test for å vite at jeg har fått de 3 jeg skal ha..

Skrevet

trenger ikke ta testen. jeg har 3 og det blir med det. Både med tanke på oppfølging og ha tid til alle + min egen alder =)

Skrevet

"Ikke start å hyperventilere nå, men du kommer faktisk til å få hele 6 barn!! Noen burde virkelig gi deg en premie for å øke folketallet! Du er uvanlig barnekjær, og produserer avkom med stor hastighet. De fleste 6-barnsfamilier har flere barn som kommer meget tett, med bare 1-2 år mellom. Lykke til!"

Hva faen???! No way at jeg kommer til å få seks barn:-O

Da må jeg i så fall få firlinger om jeg evt. skulle bli gravid en tredje gang:-s

Skrevet

Hahahah herregud, må innrømme at jeg fikk meg et lite sjokk der ja:-P

Jeg er faktisk ikke såååå glad i barn:-P

Skrevet

He,he.Jeg fikk også seks barn. Nånei, sier meg fornøyd med de tre barna jeg har:)

Skrevet

"Du får 3 barn! Takk for at du bidrar til å øke folketallet! 3-barnsfamilier er ganske vanlig i Norge, men 3 barn kan likefullt være en utfordring! Hvis du ikke allerede har fått noen av de 3 barna, har du dette å se frem til: Ca. 1500 netter med avbrutt søvn, du kommer til å smøre 18 000 matpakker, 75 foreldremøter, si nei minst 100 000 ganger og få 13 140 gode gonattklemmer."

Tja, kanskje det. Har lyst på ein til, men må ta det på sikt.

Det fine med dette er at dersom vi får eit barn til nokon gong kjem det barnet til så sove heile natta frå første stund, vi er allerede ferdige med ca 1470 våkenetter ;-D

Skrevet

I følge den testen får jeg 2 og jeg har 3.

Det er nok våkenettene som gjorde utslaget her også.

Vi nådde max der med mellomste,tenker jeg. Haha.

Skrevet

Jeg fikk også det. Er gravid med nr2 nå og er helt overbevist om at hvis det kommer flere, så er det noen som er totalt uplanlagte og dem vil jeg ikke ha 4stk av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...