Gå til innhold

endelig kom han!! :D


Nr 4 på veg :D

Anbefalte innlegg

vår lille gutt ble født i går, i full fart!! rakk nesten ikkje på sykehuset. men alt gikk kjempe fint (og fort) og me kom heim i dag :D

 

lykkelig mamma igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, høres dramatisk ut :D Men,kjempegratulerer! Kunne vært veldig kos å lese fødselshistorien din da ;) Når du finner overskudd til det ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte kl 3 om natten med litt rier... men eg trodde det bare var maserier (har hatt det masse før), så eg brydde meg ikkje så mykje. kl 5 var eg på do og da var slimproppen gått. vekket samboeren og han var våken med meg til klokken var 6, då ringte eg sjukehuset. De ba meg om å komme så fort eg kunne. fikk skaffet barnevat til sønnen vår og reiste avgårde. (må ta ferje i 20 min og kjøre i ca 30 min før vi kom fram). måtte ta mange pauser på veg inn på sjukehuset. (kom inn kl 07.40). de begynte med sparketest på magen i 15 min, men eg hadde så vondt at de fann ut at de skulle sjekke kor langt eg va komt. der var det full opning og eg måtte presse. men det fikk eg ikkje lov til enda. ingen fødestue ledig, så de ble mye stess. tilslutt fekk dei klargjort rommet eg var på og eg fekk lov til å begynne å presse. 3 pressrier senere var han ute. kl 08.28.

ein liten engel på 4070g 51 cm og hode på 36cm. 1 uke før termin. eg er i god form og kom heim dagen etter ;D bedre enn min forige fødsel som tok 28 timer :D

 

lykke til de som fremdeles venter. gle dere :D kjempe koseli, glemmer alt etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...