Lillypia Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 har hatt brunlig utflod to dager ila den sista uka...ikke mye. Men siden jeg har mistet både i sa, ma og senabort før så kommer jo tankene. Tok en test nå i kveld og den ble mye svakere enn de jeg tok for 3-4uker siden:( det må jo være et dårlig tegn?? er 8+6 i dag....
bullebull&gullegull Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Uff jeg har ingen erfaring med det. Men jeg ville bare gi deg en liten klem. Håper spiren fortsatt er der! Og håper du slipper å vente lenge før du får svar om det er en liten en der inne! Skal krysse fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå