Gå til innhold

Ang. gullnummer som selges.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på finn.no at det er veldig mange som selger såkalte gullnummer, som de selger til ganske gode summer.

Eks: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19153151

Noen som vet noe om dette? For jeg har et veldig enkelt nr (som er enklere å huske enn på det eks jeg viste), og jeg må innrømme at jeg hadde solgt det glatt for 70 000^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får prøve å legge det ut og se hva du kan få for det;)

Skrevet

Hva er nr. ditt da? ;-)

Neida,men jeg mener...det er veldig mange "rare" nummer som ligger ute som folk sikkert aldri ville kjøpt som et gullnummer.

Skrevet

hehehe.. nei jeg kommer nok ikke til å legge det ut her, men jeg kan jo si at det er mye enklere å huske enn det eks. jeg viste^^

Jeg også syns folk legger ut så mange "rare" nummer og krever store summer for det. Og det verste er jo at det er så mange som legger ut, så jeg begynte rett og slett å lure på om man faktisk kan tjene penger på det.

Men 70 000 for det nummeret, jeg tviler litt på at det blir solgt for den summen^^

Skrevet

Har selv et nummer jeg har fått høre at jeg aldri må gi ifra meg, og det er enklere enn det du legger med link til.

Hmmm, men ville jeg solgt det da.....

Hadde vært gøy å prøve.

Skrevet

hehe, trur jeg nesten må bare prøve jeg.

Og jeg ler meg i hjel hvis jeg skulle fått 50 000-70 000kr for et mobilnummer^^ og blir jo selvfølgelig hoppende glad;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...