Gå til innhold

Dere med bekkenplager/bekkenløsning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det? når fikk dere det? og hva gjør dere for det? Jeg er uke 16+5 nå å er sm på 2uka,vanskelig å få tilrettelagt no på jobben da jeg jobber i hjemmesykepleien.Får ikke noe behandling for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært sykemeldt i 3 uker nå pga. bekken problemer. Begynnte for ca 6-7 uker siden med vondt i halebeinet,og så spredte det seg til høyre side av rumpa og nedover høyre ben. I det siste har jeg fått vondt mer mellom beina. Vet ikke om det er det samme, men skal til jordmor i morgen og får nok høre mer da.

Jeg har begynnt hos en fysioterapeut som også er osteopat og akupunktør. Det hjelper masse, men blir ikke kvitt det helt. (er 28 fullgåtte uker i morgen.)

Håper det går bra med deg! Lykke til videre!

Skrevet

Jeg fikk det veeeeldig tidlig. Allerede før jeg fant ut at jeg var gravid. Var vel ca 3 uker da. Er 12+2 i dag, så går fast til fysio 1 gang i uka. Har mye vondt i halebeinet, og korsryggen og det stråler ned i venstre ben, og jeg har vondt i symfysebeinet ( skambenet). Prøver og la være å gå i bakker, men kan ikke sitte for lenge heller for da stivner jeg. også må jeg sitte på hele rompa, ikke på skrå, for da låser det seg...hehe...mye og tenke på se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...