Gå til innhold

kolik?


trilletroll

Anbefalte innlegg

hei alle sammen,

noen av dere som har kolik bebis?

lurer på om min lille prins har kolik, han skriker mye og er urolig etter han har spist, sover lett, våkner igjen etter en knapp time og skriker igjen.. Dette strekker seg over 6-7 timer, også er det ca 10 timer bedre, før det går på samme måte igjen.. Er dette kolik?

Vet jeg hadde det selv når jeg var liten.

 

Noen som har erfaring?

 

Vi går til kiropraktiker med han, og jeg har kuttet ut melkeprodukter i kosten, spiser ikke sitrusfrukt nesten ikke sjokloade (minimalt)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Vet ikke noe om kolikk, men vil bare tipse deg om at om du går til manuell terapeut så får du dekket en del kostnader, det får du ikke om du går til kiropraktor. Har en venninne med kolikk baby her i byen, og hun sa at derfor hadde hun skiftet til manuell terapeut. Kanskje noe å sjekke ut?

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trilletroll

 

Mitt første barn hadde kolikk

Jeg måtte gjøre meg mange erfaringer, fordi jeg ikke fikk nok tips og råd av både proffesjonelle og venner/familie.

 

Fant ut en rekke ting..

Kan nevne noen, så kan du event spørre om det er noe mer...

 

Jeg ville først og fremst tatt kontakt med en ostopat som er godt kjent med kolikk..

Bare ring en ostopat og spør

Få en vurdering på sjarmtrollet ditt..

 

Mitt barn viste det seg at i tillegg til kolikken så hadde hun 3 låsninger i ryggen..Huff tenk alle de smertene hun hadde.

 

Min ostopat var sjokkert over at jeg ikke var blitt innformert at han(ostopater) kunne være til svært god hjelp, men der har man vel helsenorge i et nøtteskall..

 

Veldig greit å få vurdert om det er luftsmerter(kolikk) eller låsninger..

Så ville jeg ha prøvd fenikkel te (ikke pose, men ordenlig som man får på helsekost butikk) Det er mange barn og voksne som har hatt god hjelp av dette

 

Nå må jeg gå da begge barna gråter

Vannkopper i huset mitt for tiden

 

Spør om hvis det er noe annet jeg har glemt eller du lurer på

 

hilsen en litt stressa tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk skal dere ha for svar jenter :)

Har ikke vært her inne på en god stund nå, det g år i ett..

høres stress ut med vannkopper i huset Tone! God bedring alle !

Har desverre prøvd ut mye, noe hjelper noen ganger... men andre ganger hjelper ikke noe... Sånn er det visst bare.

 

Nå har skatten min økedøgn og han vokser som et skudd :)

Håper vi ses snart!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...