Gå til innhold

Julekjole - klær?? hva har dere tenkt januarjenter


JIPPI:) nr 3 i 2010:)

Anbefalte innlegg

Selv om jeg er STOR i desember har jeg utrolig lyst på en finkjole og en del fine klær til jul?? Men det koster jo litt og blir neppe brukt noe mer. HVa har dere andre tenkt å skaffe dere??

Jeg skal blant annet på et juleball - da MÅ jeg jo ha noe pent på... og jula er jo selskap på selskap.

 

Noen som har sjoppet - tar gjerne mot tips.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg vil også pynte meg til ulike anledninger i julen, julaften er 11 dager før min termin, så regner med jeg kommer til å være rimelig stor.

 

jeg gidder ikke løpe ut å bruke penger på dyre kjoler som bare blir brukt den ene gangen, men tenkte jeg nå skulle begynne å se etter fine tunikaer og lignende, kan jo være en kommer over en fin stor tunika, så kan man bare ta på hudfarget strømpebukse, litt høye hæler (noen minutter ihvertfall he he) og ellers fint tilbehør... sånne tunikaer kan man jo bruke etter fødsel også:)

 

tar gjerne i mot gode forslag dersom noen snubler over noe fint i en butikk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet mange fine tunikakjoler på Floyd som jeg bruker tights under! Mange av disse tunikakjolene er også laget slik at jeg kan bruke de etter fødsel også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med tunikaer. Jeg selv sverger veldig til strømpebukser og tunikaer/lange gensere om dagen.

Skal på 10 års reunion fra vi gikk ut av u skolen nå neste helg.. lette meg ihjel etter en fin kjole.. men.. var ikke mye å finne.. vil ikke se ut som et "telt" heller selv om jeg er gravid..

Flere av de butikkene som før hadde mammaklær var selvfølgelig borte når jeg trengte dem :|

Så etter en del tråkking.. og såre bein.. fant jeg ut at jeg tar en bomullskjole jeg har hjemme, en svart enkel en som er litt stretch i, og pynter den med accessoirer som noen lekre øredobber, armbånd, fin strømpebukse og belte (som ikke strammer).og gjerne noe fine sko og en veske,

Man kan lett pynte opp noe enkelt med litt tilbehør.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...