T#3 Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 God kveld alle sammen! Kom plutselig i det filosofiske hjørnet i kveld. Jeg er på vei med nr. 3 (7-8 uker). Denne gangen var det ikke spesielt planlagt, men like velkomment! Vi har i en periode brukt kondom som prevensjon da jeg ikke er spesielt glad i hormonpreparater. Det har egentlig funket helt fint for oss begge to (han sier i hverfall det ...) Men så var det ÈN gang vi ikke brukte noe, for vi tenkte at det var trygt. OPS!! Det var visst feil:) Nå, noen uker etterpå - oi, gravid gitt - du verden:) Hvordan har dette skjedd liksom:) Det som er litt rart her er at når vi ønsket oss nr. 2 prøvde vi i nesten to år før det satt! Er ikke det litt snodig? Som jeg sier, liver er en eneste stor overraskelse:) Nattaklemmer fra
barney Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Hei, hei! Her venter vi også nummer 3. Vi slet med å få til både nr 1 og nr 2, så at vi ble gravid med nr 3 ser vi nesten på som et mirakel (vi satset på "trygge" perioder..). Hadde egentlig ikke tenkt på flere barn, men vi gleder oss veldig - er 31 uker på vei!
Anne-B. Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 It was meant to be. Det må dette barnet være, for vi kan ikke forstå at en befruktning skal ha kunnet skje. Uforsiktige har vi vært, men først etter at jeg har blitt gravid, altså før vi visste om det. Så her er det en som virkelig vil til oss.
Plutselig_gravid Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Hehe Samme skjedde oss. Bruker som regel alltid kondomer, men forrige mnd hadde vi oss to ganger (to dager på rad) uten kondom på det tidspunktet vi trodde vi var "safe". Var bare det at jeg plutselig hadde superlang syklus akkurat den mnd. Bæng - gravid. Minsten er bare 6 mnd, så vi får det travelt fremover. Trodde aldri JEG skulle komme til å si dette men....Jeg er jammen glad for at svangerskapet varer i 9 mnd!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har vært gravid 5 ganger, men mistet nr 4 i SA i 2007. Og nå er jeg i uke 20+4... Her er det slik at nr 1, 4 og 5 var ikke planlagt... brukte pille og kondom... men som akkurat den eneste gangen det ikke ble brukt... vips gravid... Med nr 2 & 3 som er planlagt tok det fra 5 til 10 mnd før det klaffet...
Bumblebeee Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 For en herlig tanke Anne-B blir trebarnsmor!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå