Terese med to jenter Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Men det skjer jo ingenting.. Tredde et hårstrå gjennom ringe og holdt ringen over magen, helt i ro i ett minutt eller to.. ingenting skjedde... noen andre som har prøvd? Noen spesielle steder over magen jeg skal holde den? Snakket med en venninne i dag som den hadde stemt med alle tre barna på, så fikk så lyst å prøve...
♥Nemi♥ Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Du må legge ringen på magen først, for å få pulsen din til å påvirke ringen:)
Frk Marge Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 har funket for meg på begge de to andre, går i ring nå... betyr ikke det jente? eller husker jeg feil?
*December_Wish* Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 heisann. Jeg fikk moren min til å holde ringen over magen min to ganger,å den viste gutt, å riktig nok, inni magen ligger en gutt:) hmhm. Mvh Therese.
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Det sies at over magen skal sirkel bety gutt pendel bety jente Og over håndleddet skal pendel bety gutt sirkel bety jente Jeg tok testen flere ganger i sommer, rundt 2-4 mnd i svangerskapet. Da viste den det samme hver eneste gang: gutt (SA)-jente (stemmer 2005) -gutt (stemmer 2006) - jente (skulle liksom være i magen nå) Ringen stoppet mellom hver bevegelse, og startet på nytt igjen av seg selv. Stoppet så helt etter siste, jente. Dette skjedde hver gang jeg tok testen. SÅ, da jeg hadde vært på ultralyd og sett en liten gutt (!), tok jeg testen igjen, og nå viser den bare gutt hele tiden! Skjønner ikke dette ;-) Den viser ikke lenger barn jeg har født. Artige greier, men tror ikke helt på den lenger:) Jeg synes det er spennende og rart at ringen faktisk starter bevegelser uten at jeg hjelper til noenting. Så noe er det som skjer, men hva det skal bety? Se, det får vi vel aldri svar på;-)
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 21. oktober 2009 #6 Skrevet 21. oktober 2009 Og angående at det ikke skjer noe med en gang... jeg har hørt at det kan ta litt tid før ringen beveger seg hvis man har hatt problemer med å bli gravid/ prøvd lenge:)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg tok ringtesten over håndleddet... den viste jente... så stemte ikke på meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå