Gjest Mammamoms Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Vi har fortsatt forholdsvis god tid, men samtidig liker jeg å være tidlig ute med å legge en plan. På svigerfamiliesiden pleier de å ha pølser først, og så kaker. På min side av familien er det ikke så mange store småttinger, så ikke så mye å si. Kan dere fortelle hva dere serverte. Gjerne hva av eventuelt varmt og ellers kaker/desserter?
Hyacinth Bucket Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Barnevennlig pizza, muffins og is :-)
De tre gull Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Med min famile hadde vi tikka masala og så kaker og kaffe. Med svigerfamilen hadde vi pitabrød mde kjøtt og salat, og så kaker og kaffe. Har så stor famile at vi er nødt å dele det opp over to dager:)) Koste oss masse;)
Tipp topp Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Pølser og kake+is. Vi gjør det enkelt.
Zupermam Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 varm eplekake og is. kaffe, brus og en skål med potetskruer til barna. Vi er ikke så mange, men har høy kosefaktor selv om menyen var ganske enkel
Blåmandag¤ Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Det var vel noe enkelt, kan jeg tenke meg. Pølser og kaker. Med eldste var det stor fest i 3 etapper, men det ble litt too much.. Neste 1-årsdag er i februar, aner ikke hva eller hvor vi skal. Det blir vel pølser og kake for første gang for hennes del, hun har så kjip mor stakkars.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Til eldste: hjemmelaget pizza, sjokoladekake,bløtekake og gele Til vesla: pølser i brød, sjokoladekake, muffins og gele
camilla^ Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 Første bursdagg hadde vi kyllinggryte med ris og salat. Jenta elsket dette, så da var ikke valget så vanskelig. Tror jeg har servert gryte flere ganger i familieselskap. Ungene har eller det blir vel mest hadde noen oldeforeldre som forlangte mat. Så da ble gryte enklest. De siste to bursdagene ville ungene ha nystekte kringler med pålegg, så da har jeg servert det og satt mye pålegg på bordet. Små og store har vært strålende fornøyde. Selv hadde jeg kun kringler med gul eller brunost som mat i mine barnebursdager, min søster også for den sakens skyld. Det var det eneste vi ville ha. Og jeg skjønner nå hvorfor min mor prøvde å hinte frempå at hun syns det var kjedelig å bake. Syns gryte av ett eller annet slag er veldig greit, for det kan jeg lage litt i forveien og bare varme. Har ingen veldig pølsespisende barn i hus, så det er ikke så aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå