Gå til innhold

skal dere ta svineinfluensa vaksinen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nå bestemt meg for å ta vaksinen da jeg jobber på en avd som tar i mot svineinfluensa og i flg overlege på avd er det farligere å få svineinfluensa enn vaksinen. Dessuten er det positivt for lille baby som også får antistoffer og er bedre beskyttet mot svineinfluensa når han blir født:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært syk ca 1 uke med influensa lignende symptoner. Det ble en liten vekker! Har tatt test og ingen svineinfluensa på meg gudsjelov. MEN fra å tvile er jeg nå helt klar for vaksine neste uke;-) Babisen blir da også vaksinert, så slipper man influensa på den nyfødte når den tid kommer. Lykke til med avgjørelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært veeeeldig skeptisk, men etter og ha satt meg inn i fordeler og ulemper og lest mye om vaksinen har jeg valgt og vaksinere meg. Skal vaksineres på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er så innmari lei snakket om denne vaksinen nå, det er jo over alt!! kan man ikke få fred noen steder? så det er mulig å tenke på andre ting enn at vi har stor sjanse for å dø dersom vi blir smittet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er sterkt imot vaksina. Men dette er jo en sak kvar enkelt må vurdere for sin egen del ka de vil. Det er viktig å huske på at babyen er beskytta av vaksina kun dei første to mnd. etter fødselen.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok vaksinen på fredag på jobb:) jobber som sykepleier på sykehus. Jeg føler meg lettet og har ingen bivirkninger annet en ømmhet på innstikkstedet. Håper jeg har tatt riktig valg. lykke til til alle dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Etter at det har vært så mye om dette i media ol og legen min har anbefalt vaksinen mange ganger så er jeg heller ikke i tvil om at jeg skal ta den. Har time til uka på torsdag! Anbefaler alle å ta den, bedre å ta vaksinen enn å få svineinfluens. Da kan vi bli fryktelig syke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter veldig mye frem og tilbake og lesing om vaksinen og sykdommen kom vi frem til at vaksine nok er det tryggeste, så jeg tok den i dag. Synes i grunnen ikke det er noe stas å ta den, men tør ikke la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for lenge siden. Har lest mye og satt meg skikkelig inn i det, for de får ikke stikke meg med hva som helst. Min konkulsjon er at vaksinen er det beste for oss, og den skal settes førstkommende onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt vaksine idag og merker foreløpig ingenting. Baby sparker og oppfører seg helt som normalt. Vil heller ha vaksine enn å risikere å få influensa under svangerskapet eller rett etter fødsel, når man er sårbar for infeksjoner. Da vil jeg heller bruke tid på babyen min. Lykke til alle dere andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...