fru grim Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Tror nemlig minsten her får for lite - ca 10 timer pr natt og én times dupp i bhg!?
*smula* Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Mini er 2 år og 2 mnd, sover ca 12 timer hver natt (fra 19 til 07) , men sover ikke på dagen lenger.
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Min på 2 år og 4 mnd sover ca 11-11,5 timer om natten og dupper i ca 10 min de fleste dager. Han sover egentlig ikke på dagen lenger, men sovner omtrent hver dag likevel når vi kjører bil, f.eks på vei hjem fra barnehagen.
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 19-7 på natta og halvtimes hvil (ikke nødvendigvis soving) i bhg. Sover minsten dårlig på natta? Kanskje han sover bedre og lengre på natta dersom du kutter ned på bhgsovinga? Ellers sover de fleste unger så mye som de trenger, tror ikke det er noe å stresse med dersom han er fornøyd.
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Minsten er 2 år og 2 mnd, sover fra 19-8, og et par timer i bhg. Kan gjerne sove oppimot 4 timer på dagen i helgene..
Brugda Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Sover 10- 12 timer på natta, ingenting i bhg. Men hjemme i helgene tar hun seg som regel en lur, alt fra 30 min- 2 timer.
fru grim Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2009 Ja, minsten her sover dårlig om natta. Han er oppe å reker minst 2-3 ganger pr natt, går rett i seng igjen og sover videre, men det blir jo liksom aldri noen sammenhengende søvn. I helgene sover han ikke på dagtid, men han sover ikke noe bedre på natta da heller... Har jo hørt at søvn avler søvn, så kanskje jeg burde prøve å la han sove litt lenger på dagtid? Han legger seg kl sju om kvelden, sover aldri før kl åtte og er oppe igjen kl seks. Da er han egentlig stuptrøtt, men nekter å sove mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå