Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som opplever dette?

Har ikke lyst på noe om dagen,ikke noe mat som frister men spiser på trass ellers blir jeg kvalm..:-((

Alltid hatt god matlyst jeg men nå er det helt håpløst....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har matvegring, men dette pga kvalme ved synet/lukta av mat.. prøver å tvinge i meg mat, men det pleier å komme opp igjen.. man kan trygt si jeg har hatt god matlyst før... men dette er nok over for en periode hvertfall..

tror det handler om å finne mat man ikke føler vegring for.. vi får snuse blandt hyllene i butikker og se om vi kommer over noe vi tror vi kan klare ;-)

har selv pr dags dato gått ned 16,5 kg siden graviditeten ble bekreftet, tatt det opp med legen (og skal nevne det for jordmor på fredag), man han sa jeg skulle ta dette med ro, barna får i seg det de trenger, og siden jeg var stor fra før av hadde jeg jo litt å gå på.. skulle hvertfall ikke uroe meg, skulle spise godt når jeg følte at jeg kunne klare det, ellers skulle jeg være forsiktig, og spise litt hvertfall :-)

Skrevet

Jeg sliter også med matvegring innimellom, heldigvis har det verste gitt seg nå... Både legen og jm anbefaler meg å spise litt annenhver time, ikke mye om gangen, men hvertfall noe. Sunn og mager mat funker fint for meg altså, type kiwi, appelsin, innimellom en avocado, knekkebrød, kornblandinger med melk, salater... ungå løk, hvitløk og andre smaker som kan være sterke og smake vondt i denne hormonelle perioden...

God bedring jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...