Gå til innhold

Gutt eller jente, vil dere vite d?


NitaMora

Anbefalte innlegg

Selv om det sikkert er ganske spennede og vite d så har jeg hørt masse historier om at legene ikke alltid har rett når det gjelder å fastslå kjønn. Derfor vil jeg heller vente til babyen kommer så slipper jeg å gå i noen feller.

 

Vil dere vite babyens kjønn? Og hva håper dere på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil ok vite det ja ;) fikk vite det sist og :D håper stille på ei jente til... men blir like gla om det blir en gutt... så lenge det er sunt så har jeg ikke noe og klage på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville ikke vite sist. Og det var forsåvidt veldig stas. Det positive ved det var at det var en stor spenning knyttet til det. Jeg hadde vel en plan om at det skulle bli den store rosinen i pølsa å få vite hva det ble. Følte kanskje ikke at det ble helt sånn i og med det hele endte i et hastesnitt. Men pappan syns det var utrolig stas da med en gutt. Det "negative" er at det er vanskelig å kjøpe noe stereotypt gutt eller jenteklær.

 

Denne gangen har vi bestemt oss for å vite. Litt for å ha prøvd begge deler. Jeg og håper stille på ei lita tullemor, men blir like glad om det kommer en gutt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har diskutert det litt og fant ut at vi vil vite hva det blir. men vi skal vente med det så lenge som mulig. vi har bestemt oss for at vi vil vite det da oss skal på 3D UL. for da er man jo ganske så langt på vei allerede.. :) og for mange så er det vanskelig å se det da man er på 3D, så hvis det skjer så får vi bare vente til den dagen han/hun kommer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite. Er altfor nysgjerrig til å klare å vente helt til juni:-) Det stemte sist (selv om jeg hadde et lite "forbehold" helt til han var ute), og jeg har en guttefølelse denne gangen også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første mann fikk vi vite at det var gutt, og det stemte :-) Med nr 2 så jeg selv den lille snoppen, og fikk bekreftet at det var gutt, og det stemte igjen. Vil nok vite det denne gangen også om mulig, og det hadde jo vært spennende med en jente. Men det viktigste er jo alltid at alt er bra med barnet, så blir det gutt igjen er jo like velkomment som de to forrige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi se det på ultralyd vil jeg vite det. Vet jo at det ikke er 100% sikkert, men stemmer jo som oftest. Håper aller mest på en frisk baby. Gutt eller jente betyr ikke noe, men tror egentlig det blir jente. Vet ikke helt hvorfor, bare følelsen nå i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helt klart vite det. Jeg er altfor nysgjerrig av meg til å la være :) Har ingen spesiell følelse enda på hvilket kjønn, og selv om jeg tidligere tenkte det skulle bli spesielt stas med gutt, så vet jeg ikke lenger. Vil bare ha et barn som er friskt. Kjønnet kommer i andre rekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite hva det blir, det er greit sånn rent praktisk å vite det. Men har jo hørt om tilfeller der de har tatt feil... Like velkommen hos oss uansett hva det er, men jeg tar meg stadig i å tro at det er ei jente. Kanskje jeg tror litt for mye på det kinesiske fødselshoroskopet, noen av dere som har noen erfaring med det, har hørt om aå mange tilfeller der det faktisk slår til. Merkelig ettersom det tar utgangspunkt i mors alder mens kjønnet vel bestemmes av sædcellen???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang ville eg gjerne vite kvar det blei og va det ikkje så nøye for samboeren min. Denne gangen er det ikkje så nøye for meg, men er samboeren veldig nysjerrig! Så me har ikkje bestemt oss om me vil ite det endå. Eg håper stille på ei jente, mens han håper stille på ein gut (me har ein gut frå før), men me ynskjer oss jo eit friskt barn in utgangspunktet! Det met kinesiske fødselshoroskop stemte ikkje hjå oss forrige gang, då sa horoskopen at det skulle bli ei jente, men det blei ein gut. Ultralyden hadde det rett forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist så ville vi ikke vite kjønnet og det var veldig stas, men nå er det greit å vite det av økonomiske årsaker. Får vi en gutt til er det ikke så mye vi trenger å kjøpe. Har tatt vare på masse klær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk gravid første gangen ville jeg ikke vite kjønnet...det var spennende å gå å lure...nesten litt uutholdelig siden jeg gikk en uke over termin...var jo så nysgjerrig ;)

 

Denne gangen tror jeg vi ønsker å vite det!!! <3

 

Den kinesiske fødselskalenderen stemte for meg da jeg var gravid forrige gang...så ser ut som jeg kan få ei jente igjen ;) hehe...

Men tror vel ikke helt på sånne ting...men et morsomt tidsfordriv ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...