småtroll:) Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Av og til så bare "rister"magen..akkurat som om babyen har kramper...noen som vet hva dette kan være? varer bare noen sekunder...
second_time Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Kramper, grøss, sprell eller noe som ligner på små epileptiske anfall -babyen min hadde mange slike i 2. trim. Nå som jeg er i uke 38 har jeg kjent lite til det. Det skal visstnok være helt normalt -men jordmor kunne ikke forklare meg hva som gjør at babyen får disse "krampene". Det har vært flere linker på dette er her inne. Mange gravide som erfarer det :0)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Såvidt meg bekjent er det fordi babyen tisser. Mange fostre rister seg etter at de har tisset, dette som skaper denne følelsen. Gjelder spes huttebarn, men også jentebarn gjør dette.
ck Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Sånt har jeg masse av, er i tredje semester, tror det er en liten gutt:)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har det sånn også innimellom, men har hørt vi ikke merker noe til at babyen tisser...... Men ikke godt å vite, Syns det er en morsom følelse, kiler litt liksom:))
_Løvemamma_ Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg kjenner også det der, gjerne flere ganger hver dag. Leste et sted at fostret hoster i blandt, for å trene lungene, har av en eller annen grunn innbildt meg at det er det jeg kjenner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå