Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Vi snakket med noen venner ang legging, jeg pleier å legge barna og grunnen hans for at ikke han la barna var fordi kl ble så mange og da orker han ikke.. Da sier jeg, da må du bare legge de tidligere da... Ble helt stille fra han da... :-))) Etter det har han faktisk begynnt å legge barna uten at jeg sier noe el hinter... :-)))
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Ok. Du er smartere enn han. Godt å vite
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 det holder å si "typen presterte å si", eller "typen klarte å si"
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Og jeg sier: Slemme anonyme. Man kan ikke ha det veldig godt med seg selv når man må benytte enhver anledning til å vrenge av seg noe dritt. Blir dere glade av å tenke på at dere kanskje har klart å såre noen littegrann?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Ikke noe i veien for å si "klare å prestere".
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Er det noen som har såret noen her? Ved å si dum og dummere? Eller å rette på setningen som var dårlig formulert? I min bok er ingen av disse kommentarene spesielt sårende...HI legger jo selv fram hvor "dum" typen var som ikke skjønte at han kunne legge ungene senere. Er det hun som er sårende da?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan skal man oppleve den dum og dummere-kommentaren, mener du? Og det å rette på stavefeil/formuleringer uten å ha blitt bedt om det er rett og slekt uforskammet. Jeg opplevde HIs innlegg som humoristisk. Det ER faktisk litt morsomt dersom en voksen mann ikke innså den logikken på egenhånd. Synes det er utrolig mange sure, nedlatende og humørløse personer her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå