Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg elsker pepperkaker i oktober og november....i desember er jeg lei, men spiser super mange pepperkaker i ukene før desember....mmmmmmmmmmm flere pepperkake-elskere her?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Her i huset er det forbud mot å kjøpe slikt, før desember faktisk er her.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Du vet at det er fullt mulig å bake pepperkaker selv hele året?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå