Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jobber 100% sykepleieturnus og går nå inn i uke 30..Er kjempesliten nå og tar lett til tårene etter jobb. Er nok en av dem som synes det er et nederlag å få sykemelding, men har jo forsøkt å snakke med leder om at jeg har behov for litt tilrettelegging. Fikk da heller følelsen av at det var lettere å sykemelde seg... Er derfor i et dilemma nå.. Føler at jeg på en side er for frisk for sykemelding, men at jeg på en annen side ikke klarer å yte 100% i en 100% turnusstillling.. I dag er jeg for første gang hjemme fra jobb fordi jeg er svimmel og kvalm. Sover dårlig på nettene og er generelt sliten (føler meg utbrent).. Hva skal jeg gjøre???!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan jo sykemelde deg noen prosent, få 2 timer kortere arbeidsag kanskje, dette har hjulpet meg mye. deilig å kunne komme seg på jobb og ikke bli 100% sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ tar vare på deg selv og babyen; det er ingen som takker det for å slite deg selv ut. Det høres som du trenger en redusert stilling frem til permisjonstiden. Sykemeldinger er til stede for å hjelpe til. Jeg er selv sykemeldt litt, og det hjelper utrolig mye; har litt mer overskudd, og får sjanse å hvile litt mer. Ta utfordringen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips og tilbakemeldinger! Er heldigvis ikke så fortvila i dag..har snakket med legen min og blitt enig om å gå ned til 50% fordi jobben ikke har mulighet til å tilrettelegge og fordi kroppen min har gitt meg flere signaler om at jeg bør begynne å ta det litt mer med ro.. Skal prøve det i 14 dager så får vi se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...