Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Til alle som ikke vet det så er det ikke smart å la de små håpfulle trille sin egen lille handlevogn! Det gjør nemlig DRITTVONDT å få den kjørt rett inni ankelkulen, det gjør at du må hoppe opp og ned mens du prøver pent å formulere ******** *********** ********** AUUU! Før du pedagogisk prøver å sette deg på huk for å foklare pent at man må være forsiktig når man kjører handlevogn, hvorpå du får en overvelmende unnskyld kos og du ligger på gulvet å kaver å prøver å komme deg opp uten å trå på det skade benet, uten å si stygge ord. Vidre så må du se på butikkansatte som små knegger så uniformen rister, mens du hinker rundt i butikken for å handle vidre og forbanner deg på at dette er siste gangen de små skal få trille handlevogn før de blir kan handle på egenhånd!!!!!!! Sympati er velkomment!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 haha dagens latter!! hihi jeg tror nok jeg ville hatt store problemer med å holde meg dersom jeg hadde sett det opptrinnet der.. Og så utrolig vondt det gjør å bli truffet i helen eller ankelen å da!!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Kjenner til smertene ja,det verste er når de kommer løpende og smeller den rett i beina,ja!
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Hi hi, risikosport for foreldre liksom :-) *sender litt sympati*
Den Blå Engel Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Sympati sendes din vei! Har også blitt påkjørt av småtten i huset. Pluss at jeg har opplevd at han slo seg vrang og prøvde å stikke av med vogna- som veltet. Masse varer utover gulvet, der folk sto i kø. Ungen fortsatte mot døra, ut på parkeringsplassen. Mor etter, varene måtte bare få ligge. Fikk tak i rømlingen idet han var ute av døra, og måtte bære ham tilbake mens han skrek og vred seg som en ål. Deretter samle opp alle varene, komme seg gjennom kassa og pakke varene- alt med ålen i armene. Det gikk noen uker før han fikk ha egen handlevogn igjen!
Tante Bassa Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Å, det er sååå vondt. Du får masse sympati fra meg. Jeg ble påkjørt av ei voksen dame på butikken i går! Ho kom i full fart bakfra og skrella av huden på hælen min. Jeg reagerte med å rope ut: FAEN! Og ble rimelig flau over meg selv, men det var så sinnsykt vondt.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 hahahahaha ) Sympati er sendt og jeg takker for advarselen ) da vet jeg hva jeg ikke skal gjøre,når poden blir så stor )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå