Gå til innhold

Et høyt knett fra magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Prøvde å finne igjen noe jeg las inne her om et knett som kom fra magen..lyden er som et ledd som knekker viss dere skjønner? noen som vet noe om hva denne lyden kan være?? syns å huske det var noe som skjedde før fødsel! Meen jeg husker ikke helt,

Noen som vet??

Var en høy lyd som både jeg og samboer hørte:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest her inne at det kan være leddene til babyen eller noe sånt.. har hørt det mange ganger selv hvertfall :)

Skrevet

Jeg har hørt det selv mange ganger. Trodde først at det var ett ledd, men det knekker vel ikke i ledda til spedbarn heller? Har lest at det kan være at hinnene i livmora (som består av flere lag) gnisser i mot hverandre. Men skal ikke si det for sikkert. Farlig er det i alle fall ikke ;)

Skrevet

oki, da høres det normalt ut :) hadde et håp om kanskje det var noe som skjedde før fødselen..hehe =)

Skrevet

har selv hatt dette i noen uker nå...spurte jordmor i går da jeg var på ultralyd,men hun hadde ikke hørt om det...merkelig ..hehe

men tror neppe det kan være ledd hos barna jeg da...er nokk mere sannsynlig med dette med hinnene som novembermamma sa, eller så har jeg også hørt at det har noe med fostervannet og gjøre...skal til sv.skaps kontroll i morgen så da skal jeg spørre ;)

Skrevet

therese_20:

Da må du skrive hva du får i svar:)) Var selv hos jordmor idag,men dette knettet kom ikke før etter jeg hadde vert der såklart...den lille luringen ass:) hihiii

Skrevet

Jeg hadde klukking i magen i dag. Hver gang jeg pustet dypt inn, så var det akkurat som det klukket i vann rett under mellomgulvet.

Skiftet stilling, å strakk meg litt mer ut, å da gav det seg :) sambo hørte også denne klukkingen.

tror nok det bare er fostervannet som skvulper litt :P

Skrevet

hørte ett slags knekk når vannet gikk jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...