Gå til innhold

:'(


frk.naley

Anbefalte innlegg

har startet å blø nå... er 12 uker på torsdag.. så nå må jeg bare vente å se hva som skjer videre i kveld, var beskjeden jeg fikk av legevakten... å ringe fastlegen min i morgen.. er jo helt grusomt bare vente... :'( orker ingen ting... :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

håper jo det er falsk alarm, men ikke lett å holde motet oppe... :'( venter bare på at magesmertene skal bli grusome og blø mere.. :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sånn veldig mye, men det blør å har i tillegg verk i magen... hadde muligens klart å slappe litt mer av om den verken ikke hadde hvert der... :/ :((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd akkurat dette... Forferdelig med den uvissheten!!

MEN om du har smerter, så er legevakten forpliktet til å ta deg inn... Ring igjen du, og forlang og bli tatt inn.

 

 

Lykke til, jeg tenker på deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

off, har hvert ei fæl natt dette... har nesten ikke fått sove i det hele tatt... :( bare ligget å vridd meg... blør mye mindre nå, er blitt mer brunt (beklager detaljer), men har fortsatt litt magesmerter... så venter egentligt fortsatt på at det skal bli værre... :(((

 

har fått time hos fastlegen min halv 11 så håper han finner ut noe eller sender meg til ul... er helt forferdeligt å gå i uvisshet... :((

 

håper for all del at spira vår har klort seg fast, men er ikke veldig lett å holde optimismen oppe...

 

ang legevakten, så tror jeg de gjor det de kunne. blødde å hadde litt smerter, å fikk beskjed om å ringe med en gang om det ene skulle bli værre... var ikke så mye de kunne gjort uansett, for gyn. pol. var jo stengt på den tiden likevell...

 

så nå må vi bare krysse fingrene for at det går bra dette her... xxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAAAA!!

 

lille spira vår er fortsatt inni der med et veldig bankende hjerte :D beveget seg til å med :D var en helt fantastisk følelse :D helt ubeskrivelig :D

 

meeen, sykehuse er jo traaaaaaaaagisk da! legen ringte til sykehuse for å høre om de kunne ta meg inn med en gang.. på gyn.pol. men nei, det kunne de ikke?? da måtte jeg ha kramper å feber? jeg måtte vente til uke 18 med å få vite om fosteret var i live!!

 

så det endte med at jeg ringte til klinikk hausken en privat klinikk her. å fikk komme inn kvart på 4 til en kjempe hyggelig gynekolog. hun var helt fantastisk :) å fikk se å høre hjertet til spira vår :D

 

hun viste ikke hvorfor jeg har blødd, men kunne være et sprukket blodkar men det var ikke noe hun kunne si sikkert...

 

men er kjempe fornøyd med at jeg ble tatt på alvor der, selv om det kostet 800 kr :P hehe. var veeeeeldig verdt det... verdt hvert øre! :)

 

 

tusen takk for all støtten :) dere er gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så godt å høre. Er så deilig å høre at det kan gå bra en gang iblant:-) hadde definitivt gjort det samme som deg og gått privat isteden. er jo helt håpløst at man ikke skal kunne få svar før i uke 18!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...