<3juninurk<3 Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg var på tidlig UL for 2 uker siden i morgen, der fikk jeg beskjed av at jeg er i uk 6+2, altså i dag er jeg i uke 8+1.. 8(ble satt 2 uker tilbake i tid i forhold til når jeg hadde mensen).. Jeg fikk ca termin til 3 juni.. Når jeg setter 3 juni inn som termin på denne siden her, så får jeg frem at i dag er jeg i uke 9+0. Hvordan er det mulig?? Hvilken skal man egentlig bruke?? Noen som har stålkontroll på dette??
YoMomma Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Sikkert best å forholde seg til det du har fått høre på UL.. Tror utregningen på denne siden er sånn at hvis du er 8+1 vil det si at du nå er inne i din niende uke. Syns for min del at kalkulatoren på babyverden.no er bedre..
<3juninurk<3 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 å tusen takk!! den skal jeg sjekke opp med en gang )
Fuego Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 heihei. Jeg er 8+1 idag (altså inn i svangerskapsuke 9) og har termin 3.juni både i følge legen og bim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå