Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Er 16+5i dag og vært til kontroll til jm,hun fant ikke hjerte lyden nå heller og kjenner jeg er litt skuffet og redd....men hun sa jeg ikke skulle være det og at babyen sikkert har det bra.jeg skal tilbake til ul om en uke så gleder meg til det.
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Hei Ate... Skjønner du er skuffet men det er ikke uvanlig...Gled deg til ultralyden og ikke bare får du høre hjertet, men også se det lille nurket:-)))
2005&2010 Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Har ikke jordmor ul apparat? Den har min, trodde alle helsestasjoner rundt i norge hadde det jeg. Jeg var på min andre sv undersøkelse idag, og fikk se for andre gang..
mamma og my Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Det er ikke vanlig å ha ul apparat på helsestasjon.
Frk Marge Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 uff skjønner deg så inderlig godt. er 14+0 om 20 min og har heller ikke hørt hjertelyden. nå har jeg i tillegg spottet litt og det frika meg helt ut må jeg innrømme skal til tidlig UL om 2 dager og vet ikke om jeg skal glede eller grue meg enda....
Frk Marge Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 uff skjønner deg så inderlig godt. er 14+0 om 20 min og har heller ikke hørt hjertelyden. nå har jeg i tillegg spottet litt og det frika meg helt ut må jeg innrømme skal til tidlig UL om 2 dager og vet ikke om jeg skal glede eller grue meg enda....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå