smilet72 Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Da flytter jeg meg over i 3. trimester. Regner med at jeg får se en del av dere der ellers så ønsker jeg dere lykke til
Maisie Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Er det når man er 28+0 eller 28+1 at man flytter over til 3. trimester?
smilet72 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er 28 i dag og har flyttet over
Maisie Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Åkei, men vet du hva? Da joiner jeg deg, for jeg er også 28 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå