Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Etter at jeg hadde hatt en litt lei morgen hvor jeg følte at ingen klær passet meg lengre, og kanskje ble litt dramaueen fikk jeg denne: "Du er midt på treet, hverken mer eller mindre" Hva sier man?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 hehe, han er sikkert bare lei av utseende- og klær-gnåling
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Vel, hadde jeg hatt en slik dag som du beskriver og så fått den kommentarernhadde jeg bedt han til helvete å komme seg ut å kjøre en tur og finne ut hva han har gjort galt, og hvordan han skal gjøre det godt igjen før han trang å komme tilbake!! Makan til frekke mannfolka er noen ganger!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Mannen sier jeg har " jazzrumpe " når jeg går f.eks fra stua til kjøkkenet, og da vrikker jeg selvfølgelig litt ekstra for å vise hvor mye hans kommentarer bryr meg;) Fuck u, I`m pregnant ler jeg bare tilbake;) - Le av det hele - Alle er pene;)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er ikke gravid, men jeg fødte for 8 mnd siden :/ Det er ikke lenge siden at han omtalte meg som verdens vakreste kvinne så enten så har jeg blitt schtøgg over natta eller så har dere rett i at han kanskje er litt lei bukse-mas Men lite pedagogisk var det HI
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 hvis du vanligvis er verdens vakreste ville jeg latt det passere... menn kan også ha en dårlig dag:) men han bør ikke ha for mange av de kommentarene før det får alvorligere konsekvenser....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #9 Skrevet 20. oktober 2009 hehe..nei, si det. kanskje slenger tilbake noe med "takk det samme:P"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå