Gå til innhold

Chicas, hva synes dere om navnet Aksel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det er kjempefint!

mannen syntes ikke det da ( jeg foreslo det når vi ventet vår gutt. ble nedstemt..!)

Ser for meg en litt typete gutt :) en tøffing :)

Skrevet

Sønnen til en venninne av meg heter aksel, hun har oppkalt han etter sin oldefar, er ikke min favoritt, men synes han "passer" navnet.

Skrevet

Aksel er fint. Passe populært også (dvs ikke sært, ikke ti på topp)

Skrevet

MIn danske oldefar het Aksel, synes det er ganske fint. Jobber sammen med ei som har en katt som heter Aksel også:)

Skrevet

Jeg liker det! Men kommer an på hvor i landet man bor.. Her blir det navnet ødelagt av dialekten, desverre. Men Aksel sagt riktig, er fint!

Skrevet

Synes navnet er helt greit. Jobber sammen med en fyr som heter det, og gjennom han får jeg bare gode assosiasjoner til navnet. Tøff type.

Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn liker jeg Aksel, men ikke Axel. Det uttales jo helt likt, men Axel ser bare helt teit ut..

Skrevet

Kjempefint navn:) Tanteungen min heter det.

Skrevet

Kjempefint, tøft:) Skulle ønske jeg fikk med samboeren på det hvis nestemann blir en gutt..

Skrevet

Nydeleg!

Men sidan guten vår heiter Ask (og fetteren min heiter Axel) blir det ikkje aktuelt her i huset.

Einig med kven det no var - mykje heller Aksel enn Axel (fetteren min er halvt fransk så han har "lov") :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...