Trønderbærta Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jippi, er så glad nå. Så når jeg slutter i min nåværende jobb (som jeg har ut måneden her igjen), så starter jeg rett i den nye jobben , tar noen vakter før dette også da . Så alt ordnet seg, var litt nervepirrende da jeg sa opp jobben min uten å ha noe å gå til , men nå blir alt såååå bra :).
Solitude Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Kan jeg være så frekk å spørre hvor mye du får i lønn pr.time ? Er litt nysgjerrig skjønner du siden jeg også er ute etter ny jobb
Trønderbærta Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg vet ikke hva jeg får i timen i den bhg , har ikke skrevet kontrakt ennå, skal gjøre det i morgen når jeg skal på jobb. Men i den bhg jeg var vikar i for litt siden, fikk jeg 122 kr i timen.
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Gratulerer! Det var hyggelig å høre :-) Du blir nok mye mer fornøyd nå vet du.
<3 + <3 + ? Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Gratulerer! Kan jeg spørre hvor i trøndelag dette er? for der jeg jobber var det intervjuer i går og de som fikk stillingene skulle få høre det i dag...
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Se der du ... alt ordnet seg til det beste ;-) Gratulerer med ny jobb!
Trønderbærta Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2009 Er i Namsos kommune, men jeg var ikke inn på intervju, skulle egentlig det i morgen, da det sto mellom meg og ei til, men hun trakk seg, så da fikk jeg jobben :). Tusen takk for gratulasjoner. Er sååååå glad nå at jeg finner ikke ord Nå skal alt bli bra :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå