Gå til innhold

Cat.68 Viktig og haster!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på denne delen av teksten din fra et annet innlegg.

Forøvrig er Regjeringen i Sverige og ansvarlige svenske helsemyndigheter nå blitt politianmeldt for planene om massevaksinasjoner med Pandemrix.

Anmeldelsen utgjør et pdf-dokument på 67 sider som er spekket med fakta og svensk grundighet og er tilgjengelig her: http://www.cmef.eu/pdf/jk.pdf

Her er noen utdrag fra det alvorlige innholdet i anmeldelsen:

Anmälan avser:

Regeringskansliet

Äldre- och folkhälsominister Maria Larsson

Socialstyrelsen Avdelningschef Anders Tegnell

Smittskyddsinstitutet

Generaldirektör Johan Carlson

Myndighet för samhällsskydd och beredskap (MSB)

Generaldirektör Helena Lindberg Läkemedelsverket

Bevis uppgift:

- Vaccinet, livsfarligt nytt experiment vaccin.

Det föreligger bevis på att vaccinet saknar data som kan styrka att vaccinet är säkert att ge till:

- barn

- gravida

- astmatiker

- den övriga gruppen i den mänskliga populationen.

- Det föreligger bevis på att utrustning för återupplivning måste finnas omedelbart tillgällig vid vaccinationstillfället.

- Det föreligger bevis på att vaccinet kan framkalla dödlig sjukdom.

- Det föreligger bevis på att innehållet i vaccinet kan framkalla en autoimmun reaktion som är farlig och kan leda till nervskador och i värsta fall döden.

Det föreligger däremot bevis på att man har konstaterat att adjuvanten Squalene har haft förödande bieffekter i vaccin injicerat i människor och djur.

Bevis uppgift:

Det föreligger bevis på att svininfluensan inte har vad som krävs för att bli ett aggressivt pandemiskt virus.

Det föreligger bevis på att svininfluensan saknar sjukdomsalstrande markör, vilket är avgörande för om influensan skall bli av en aggressiv art."

Er det denne vaksinen dem har begynt og gi her i Sverige nå? Hvor kan jeg lese mer om det?

Jeg har hele tiden vært skeptisk og sagt jeg ikke skal vaksinere meg.

Men er gravid i uke 30 omtrent og fikk brev idag at jeg har time for vaksinering imorgen, så da begynte jeg jo og tenke gjennom det igjen og vil gjerne vite mer om dette.

Heller vel mot at jeg ikke reiser inn og tar noen vaksine imorgen men vil likevel vite mer.

Håper du har noe lur informasjon og komme med. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den informasjon jeg har er ikke mer lur en noen annens,men et resultat av at jeg begynner å bli litt stresset siden jeg føler jeg må ta et beslutt snart, og at jeg er redd det skal bli tatt av panikk og ensidig informasjon.

Sett at det ikke funnets et annet alternativ, eller at jeg fått nys om det, hadde jeg nok mest trolig endt opp med å vaksinere likevel, men da med en dårlig følelse og tung klump i magen. Nå skjønner jeg det slik at det finnes en vaksine uten disse stoffene og da tar jeg nok mest sannsynlig sjansen på å vente til den kommer. Da vil det ikke føles like tungt og det føles tryggere.

Jeg har skjønt det slik at det er samme vaksinen som skal bli brukt både i Sverige og Norge. Så du må nesten høre med den legen som skal gi deg vaksinen, hvilken det er og/eller om du kan få den endosevaksinen istedenfor.Og hvorvidt du skal vaksinere deg eller ikke er det bare du som kan beslutte, og ta i samråd med mennesker du føler deg trygg på.

Skrevet

Ringte og sjekket opp nå med sjukvårdsupplysningen. Dem sa at det er denne pandemrix (eller hvordan det nå skrives) dem bruker.

Så da tviler jeg på det blir noen vaksinasjon på meg imorgen.

Men vet du hvor jeg kan lese mer om denne anmeldelsen du skrev om?

=)

Skrevet

Nei egentlig ikke, jeg sitter bare å surfer og leser det jeg kommer over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...