Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Drikker en del pepsi max da det nesten ikkje inneheld kcalorier, men har lest det er vanndrivende pga koffein, har det noe å si når du slanker deg?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Er vel en fordel at det er vanndrivende når en er på slankern... Da jeg gikk på Grethe Roede for en del år siden, var Pepsi Max JA-drikke.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Det som er dumt med pepsi max er all aspartamen! Så jeg drikker heller riktig brus de få gangene jeg gjør det, enn å fucke med forbrenninga..
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er sikker på at det er lurest å holde seg unna pepsi-maxen. Men det kommer jeg aldri, ALDRI, til å gjøre. Pepsi Max eier meg. Jeg er slaven dens!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Hva er det som er dumt med aspartamen? Fucker det med forbrenninga? Hvordan?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har lært livsstilsendring i regi av sykehuset, og her var light brus JA-drikke. MEN, jeg må dessverre skuffe dere jenter med at dette egentlig skulle ha vært en NEI- drikke... Jeg, med flere har opplevd at vi gikk mye mer ned i vekt etter at vi kuttet ut denne brusen. Jeg drakk dette daglig fordi jeg trodde jo at alt var helt iorden med det! har nå kuttet den helt ut, og drikker heller vanlig brus i helgene. Flere og flere leger og personer innen alternativ medisin mener nå at ved regelmessig inntak av lightbrus kommer kroppen etter hvert til å tro at den faktisk får i seg ekte sukker og reagerer på samme måte som om det skulle ha vært det. Altså du legger på deg!! Tenk over dette jenter. For meg fungerte det hvertfall supert å kutte det ut!! Til nå har jeg gått 5 kg ned bare ved å kutte ut brusen!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Godt mulig, men jeg har hverken lest eller hørt noen lege eller medisins personell påstå akkurat det du gjør anonym 16:52. Men det kan godt være mulig at det er sånn. Selv er jeg pepsi maxoman og skulle gjerne ha kvittet meg med den lasten (den ene jeg har). Men uansett så går jeg ned i vekt selv om jeg drikker light brus. Jeg har ikke opplevd at jeg har "fucket opp" forbrenningen heller. Og om dette skulle vise seg å være sant, så har jeg ikke per dags dato ikke "råd" til å miste flere kg av kroppen heller.
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #8 Skrevet 20. oktober 2009 "Det som er dumt med pepsi max er all aspartamen! Så jeg drikker heller riktig brus de få gangene jeg gjør det, enn å fucke med forbrenninga.." Samme her. Når jeg først drikker brus så er det "tjukkas-brus" som gjelder:)
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #9 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har hørt at lightbrus øker apetitten. Selv var jeg tungt avhengig for noen år siden, men har klart å slutte. Jeg sluttet pga aspartamen som er kreftfremkallende, og fordi jeg var redd for syreskader på tennene. Og når jeg smaker en sup nå er det faktisk ikke godt lenger.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #10 Skrevet 20. oktober 2009 Flere som føler at dere legg på seg av ligth brus...???? At kroppen blir lurt???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå