Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Eller kansje også ¨pica¨?? Det er jo helt utrolig hva vi kan få dilla på som gravide! Sist jeg var gravid, MÅTTE jeg ha fersken! Jeg spiste flere korger til dagen.. Denne gangen tåler jeg ikke tanken på aprikossyltetøy... Det er noe som jeg elsker til vanlig!! Jeg må også ha sjokolademelk, og iskaldt vann. Lukten av skinn vil jeg spy av, og da vi skulle se på skinn jakke måtte jeg løpe ut av butikken for å ikke kaste opp. Noen som har noe morsomt å fortelle??
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Sist gang klarte jeg ikke lukten av stekt mat, løp til stadighet ut fra kjøkkenet og rett på badet for å spy når noen var så frekke å lage middag:) det samme skjedde om jeg gikk på gata og tilfeldigvis gikk forbi et sted med lukt av stekt mat... ellers drakk jeg litervis med oboy, jeg liker ellers ikke melk, og kunne ikke få nok av "surt godis" a la sure føtter m.m, våknet midt på natta med akutt behov for is med mye sjokoladesaus osv, ting jeg ikke er spesielt glad i til vanlig.... hehe, morsomt å tenke på... Jeg er bare seks uker på vei, og er kun generelt kvalm foreløpig, ikke merket noe i den ene eller andre retningen, men det kommer nok:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Skikkelig dilla på leverpostei! Og jeg hater det når jeg ikke er gravid.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Antidilla på brød, røkt, kokt kjøtt, kylling, pepsimax og veldigveldig mye mer!!! Ikke dilla på noe spes. enda! Sist svangerskap hadde jeg dilla på alt mulig rart og ikke antidilla...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Nå om dagen er det Stratos:o) Men har periode dilla. En periode bare måtte jeg ha potetstappe, den perioden varte litt over en månde, så var det popcorn, nå er det stratos ) Ellers drikker jeg nesten bare isvann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå