lille H Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tenkte jeg skulle dra en tur til varmer strøk nå før jeg er ferdig å være hjemme med minstemann. HAr tenkt på Tyrkia, Egypt eller Spania. Kommer til å ta med all mat han skal spise. han er ca 10 månder når vi tenkte å dra. ER det noen som har vært ute å eist til noen av disse steden med slike små? Som har råd for og i mot?
Zitro Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Hadde definitivt valgt spania, da Mallorca, Alcudia. Mye pga reiselengden, mye kortere ditt, bedre syketilbud hvis man skulle være så uheldlig, og generellt et SUPERT sted for barn, da det er flatt og fint det. Langgrunne strender er det også. Ikke noe utpreget party sted.
mamman til to gutter Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har vært i Egypt uten barn og ville ikke reist dit med barn. Selvom du tar med all maten, så er det lett å bli dårlig i magen der pga alle bakteriene og hvis du skal reise med han alene, så er det ikke så gøy hvis du blir dårlig å må ta deg av han i tillegg alene. De vanner også ofte gresset med silt kloakkvann fikk vi beskjed om når vi var der, så da må dere også holde dere unna alt av gress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå