*LillaMeg* Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg eier ikke tålmodighet og derfor bestilte jeg privat ul, for å se at alt var i orden og sånn.. Er jo kun i uke 12.. Jeg fikk se en sprell levende liten klatt på 5,7cm med bankende hjerte.. Så at den beveget på seg, og at den snudde seg.. Hehe.. Tenk, det gikk litt mer opp for meg at det faktisk er noe inni der nå..
kakkabette mai10+april12 Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Så gøy :-) Jeg er også i uke 12 og skal på ultralyd på torsdag, det blir spennende!! :-) (selv om jeg så hjertet i uke 8, men da var h*n jo bare 1 cm stor... så det er mye som har skjedd etter det!!)
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #3 Skrevet 21. oktober 2009 Ja er det ikke fantastisk Husnissa? Jeg var også i mellom uke 12-13 og barnet var fullt utviklet:-) Krabaten min var på 6,7 cm så han satte frem termin 9 dager,ellers var alt bra.Skal på ny 3D nå snart og gleder meg veldig:-))
*LillaMeg* Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2009 Ja, det var fantastisk.. Nesten bra at det er lang ventetid, vis ikke hadde jeg dratt ned en gang i uka.. Hehe..
Bumblebeee Skrevet 21. oktober 2009 #5 Skrevet 21. oktober 2009 Så gøy!! Var på UL i uke 7, men da var det jo ikke så mye å se. Så en klump med bankende hjerte. Skal på UL igjen neste torsdag, da er jeg 14+0. Gleder meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå