Gå til innhold

I dag har vi vært på ultralyd, og Mathilde skal få en


MarsbebisogMathilde

Anbefalte innlegg

lillesøster:)Var en aktiv liten jente som lå inne i magen og sprellet. Var så kosli å se.

Fikk samme termin som jeg allerede har, den 20 mars.

Jeg er så stolt, og gleder meg kjempe masse til å vise bildene til Mathilde, som er veldig opptatt av at mamma har en baby i magen sin:)

Alt så helt fint ut, og hun vokser slik som hun skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så gøy! gratulerer så mye - kanskje vi kan ta med ultralydbildene på neste bim-treff, da har vel alle vært på ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk skal dere ha alle sammen:):)

 

Vann123:Ja, vi kan godt ta med bildene på neste treff. Koselig det da?Hvordan er formen for tiden?

 

Nefertiti:Vel overstått UL til deg, var dumt at de ikke kunne se kjønnet da...synes å huske at du ønsket å vite om det ble en gutt eller jente.

Går det ellers bra?

 

Vannmann_81:Gratulerer med gutten i magen:)Så kjekt:)Hvordan er formen din?

 

Guldehinn:Skjønner godt at du gleder deg, er jo bare helt fantastisk å se. Når skal du?Går det bra ellers?

 

Gleder meg til å treffe dere igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede bestilt 3D-ultralyd til 15.desember, så får håpe lille er mer samarbeidsvillig da. Hvis ikke er det vel meningen at det skal være en overraskelse, tenker jeg ;)

 

Så lenge "det viktige" er sjekket og funnet i orden, så spiller ikke kjønnet noen rolle for oss. Men vi er fryktelig nysgjerrige da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig kjekt :)

 

Har ikke vært på treningene i det siste, men er tilbake fra neste uke, må finne ut hvilke dager jeg skal gå. Har blitt 80% sykemeldt pga bekkenløsning.

 

Gleder meg til å prate på neste treff. Og til baconsnurrete dadler og annen deilig tapas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nefertiti:Ja, helt enig at så lenge alt ser fint ut, så er jo det det som er der viktigste. Blir spennende med 3D da:)Det er jo fantastisk å se slike bilder.

 

Vannmann_81. Jeg var heller ikke på trening forrige uke. Jeg har bare vært der en gang, og da var det kjempe mye folk.Jeg tenker jeg skal gå onsdag og fredag.

Jeg er også blitt sykemeldt 100 % pga bekkenløsning bla.annet

 

Gleder med også til neste treff, og ja, var knall gode disse baconsnurrete dadlene:)

 

Sees:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på u.l. i går - fikk termin 22. mars. Var også på ultralyd på torsdag hos jordmor - og hun satte også termin til 22.mars. Gutt nr 5. Tuten sto rett ut i været :) Vi gleder oss. Litt kvalme ennå...og MYE kynnere, lagt på meg 4 kg, og man kan så vidt øyne en bulk på magen. Men vet den kommer til gangs etterhvert, føder 5-kilos barn :)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...