Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Skal på jobbintervju i morgen og finner ikke mappen min med kopi av attester og kursbevis.. Noen som er synske her???
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Nei, er ikke synsk, men et skikkelig rotehode.. Klarer du å tenke tilbake på hvor du sist hadde den? Vidre hva du gjorde med den? Kan den ha falt ned mellom skuffene? Bak skapet? Har du lett på "ulogiske" plasser? Eks kleskapet, lite brukt kjøkkenskap fordi du bare skulle når du hadde den i hånda? Sammen med reklame?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 ikke synsk men har mye erfaring med å ikke finne ting som jeg har lagt på lure steder. altså mye unødig leting. settdeg ned gjør noeannetenn å lete. tenk på noe annet gjørandregjøremål kansje du plutselighusker hvor du kan halagt det. ånilete fører basretil stressogfrustrasjoner som igjenn i dettetilfelletkan gå utover dine forberedelser tildet intervjuet. regner med at du nå føler du har lett over alt. har du forresten sett i den vesken du vanligvisbruker eller den du har tenkt åbruke i morgen kan hende du allerede har funnet det frem og gjort det klart vet du.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Tja... På et bord eller skrivebord langs den veggen som er på høyre side av døra (altså ikke veggen med dør, men veggen til høyre for veggen med dør når du kommer inn døra. Tror ikke det er et vindu på denne veggen, men på neste vegg, hvis du skjønner hva jeg mener... Ikke så veldig lyst i dette rommet. Flere bunker med papir på dette bordet/skrivebordet. Ligger i bunken lengst vekk fra døra. Tror bordet er mørkbrunt (gammelt? arvet?) Jeg har evner, men vet ikke om de fungerer på avstand... Dette var det bildet jeg fikk opp... Tror det er et rom dere ikke bruker så ofte? Blir spennende å høre om noe stemmer...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Vi har alt av attester, vitnemål o.l i bankboksen., Du har ikke det du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå