Gå til innhold

Hva syns dere om shabby-chic stilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er SÅ lei den! Syns den er direkte stygg, med alt det hvite; hvite sofatrekk som ser ut som lakener, gamle møbler med avskallet hvit maling , blonder og nips og all slags dilldall....

Er ikke interiørbladene snart ferdig med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men det du beskriver ser jeg på som fransk bondechic..

Shabby-chick er med mye mer farger, gammelt og nytt på en annen måte og dessuten er det uten alle de j**** blondene

Selv liker jeg design med litt mer innslag av natur, som også er praktisk og enkelt og det finner jeg også i interiørblader..

Skrevet

Ikke helt min stil nei ;-) Men, jeg ser aldri i interiørblader (kjeeeedelig!), så derfor plager det meg ikke heller.

Skrevet

jeg liker den, med en viss begrensning:) Jeg har laget min egen variant, som inneholder litt mørkere elementer, og mindre nips, men lyst/beige og brunt som farger. Ikke fullt så mye blonder og slikt, heller.

Jeg er ingen minimalist, men totalt rene linjer overalt. Det liker IKKE jeg:)

Skrevet

Likte den veldig før, men har blitt mye mer minimalistisk etter hvert.

Føler at livet mitt har blitt mer avslappet etter at jeg kastet ut alt nipset og fikk rensket stua. Det er som en befrielse. Så nå heller jeg absolutt mot det minimalistiske. Kunne faktisk tenkt meg å bygge et moderne hus med masse vindusflater.

Skrevet

Tror mange forveksler shabby chic med fransk landstil. Uansett, begge stilene er forferdelig. Passer i gamle hytter til jul. Men året rundt i moderne hus? Nei takk.

Jeg liker moderne, litt stram men kul stil.

Skrevet

Også er det litt morsomt at alle med denne stilen føler seg som skikkelig unike og kreative, og med dødsgod smak. Også viser det seg jo at det egentlig bare er ren kopiering fra ende til annen. Alle husene ser jo helt like ut. Florerer jo av denne stilen både i interiørblader og interiørblogger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...