endelig gravid :) :) !! Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 nå har jeg seriøst ikke mer tålmodghet til å vente .... flere ??
Ungmamma21 Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 har det på akkurat samme måten. nårskulle du hatt tanta? jeg skulle hatt a for over 2mnd siden:( dritt lei...
endelig gravid :) :) !! Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2009 oj for over 2 mnd siden?? det er lenge ... jeg bare ca 3 dager siden
Carina har to små gull Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Ingen tante her i gården heller, men har ikke testa. Tør ikke, men tenkte å brenne av en test i morgen. Har dere noe symptomer da??? Jeg har ingen, bortsett fra at det murrer i magen til tider og da får jeg store mengder med hvitt lyst strechy utflod. Men Ungmamma21, du har ikke vært hos legen da??? Er jo veldig lenge å gå 2 mnd å vente på tanta...
AnnaA+T Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Min kom 2 uker over IKM.. Og jeg var så lei av å vente..og tok uttallige tester.. Men når den kom var jeg veldig glad!! For første gang..hehe
mammaentilgullet Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Er i samme båt, er 11 dager siden ikm og negative grav.tester. Har mens.murringer jevnt over men får ikke besøk. Hadde en ørliten blødning 9 dpo... Får jo ikke begynt på ny pp heller !
lundis Skrevet 21. oktober 2009 #7 Skrevet 21. oktober 2009 Akkurat det samme her, også! Hadde IKM for 2 uker siden, fortsatt ikke tegn til mensen. Har vondt i magen, men ingen symptomer på graviditet. Tok en test et par dager over IKM, og en test på lørdag forrige uke, 9 dager over IKM. Begge negative. Dette er bare min 2. pp, så jeg tenker at det sikkert er vanlig med forsinkelser. Men den første pp kom mensen som forventet etter EL, så jeg skjønner ikke helt hva det er som skjer nå..
Ungmamma21 Skrevet 21. oktober 2009 #8 Skrevet 21. oktober 2009 veit du, jeg har rett og slett ikke fått suset meg til det;) har hatt så mye annet å tenke på i det siste pluss at jeg har to små fra før som opptar tiden min;) men skal bestille meg en time;) men er vel ikke noe farlig at mensen ikke kommer vel? kan vel ikke være gravid selv om testen er negativ vel?
mammaentilgullet Skrevet 23. oktober 2009 #9 Skrevet 23. oktober 2009 Da kom TR med full styrke for 2 timer siden 14 dager på overtid, endelig! Har også bestilt meg time til GU for å sjekke om jeg har eggløsning og generelt se hvordan det står til i underetasjen. Håper på pergo, men må vel vente til det er gått året før de skrives ut? Uansett så kan vi fortsette prøvingen nå som TR har ankommet
LHHR Skrevet 23. oktober 2009 #10 Skrevet 23. oktober 2009 Godt å høre det er flere her! Skulle hatt TR 18 sept. men ingen ting har skjedd. Har testet opptil flere ganger med negativt reslutat :-(( Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, har ingen symptomer heller og har heller aldri hatt ustabil syklus. Var hos gyn. i august. Men kunne ikke finne noe "feil" som gjør at jeg ikke skulle bli gravid. Går til homopat og hun ville jeg skulle teste igjen (har ikke testet siden 5 okt, så i teorien kan jeg jo være gravid... men orker ikke flere negative tester, heller.....Men må vel ta en test i løpet av neste uke... Noen som har tips om hvordan få TR tilbake, så man vet hvor i syklus man er, tar jeg gjerne imot tips.
tikkende_bombe Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har hatt "mensen" en uke nå, som forventet - med smerter og trykk - men ingen blødning. Ikke en dråpe. Neg test for et par dager siden, ny med morgenurin i morgen. Kjøpte to til i dag så jeg kan teste enda mer om verken strek eller tante dukker opp. Ømme bryster, dårlig matlyst, jeg sover og sover, jeg som til vanlig ikke sover noe godt.. Noe er på gang, men hva? Hadde et uhell (vi er ikke prøvere) som jeg har regnet ut var rett etter beregnet EL, så kanskje det er noen inni der? Håper at enten tanta eller streken viser seg snart, for jeg blir gal av å gå og lure sånn!
tikkende_bombe Skrevet 24. oktober 2009 #12 Skrevet 24. oktober 2009 Enda en neg test, og ingen tante.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå