Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 (hm, skikkelig skummel tall-overskrift det der, hehe...) Hvordan er deres babyer når de ligger på magen på en matte el? Ligger de med nesen ned i underlaget, hode litt opp, støttet på underarmene, prøver å løfte seg opp på hendene, ser oppover, snur på hode, har bena ned i bakken, eller opp i luften, armene ned eller opp? Ja, i det hele tatt. Hvordan ser deres babyer ut når dere legger dem ned på magen?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 skummel overskrift, ja, men jeg drister meg til å svare;-) jeg prøver å legge ham endel på magen, men må innrømme at noen dager blir det lite...han er mer opptatt av å skyve med beina enn å løfte på hodet...strever og uffer seg, men skriker ikke...noen ganger snur han hodet til andre siden. noen ganger blir han bare liggende å kose seg, ikke mye trening nei...ligger da med hodet til siden.virker ikke som han prøver å løfte seg med hendene, de sklir mer ut til sidene.han holder egentlig hodet veldig bra selv, og løfter det høyt om han ligger oppå meg...men ikke så lett på gulvet;) min første hadde kiss(nakkelåsning) og lå i en bue med beina i nakken og vugget og skrek..hodet høyt opp, men var bare stiv, stakkars;-/
Mommy♥Leon09 Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Tassen her er 10uker, når han ligger på magen holder han hodet godt opp og klarer fint å snu hode frem og tilbake, kaver ofte med armer og ben, men han støtter seg ikke på armene enda. Men oftest ligger han på magen å sikler, eller prater med bestevennen sin som er en blomst..hihi:)
Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #4 Skrevet 21. oktober 2009 Takk for svar! :-) Min er 10 uker i morgen og jeg bare lurte litt på hvordan andre på samme alder var i mageleie, spesielt det med å "fly" med armer og ben mente jeg å huske ikke skulle komme før senere, men da ser jeg at det er flere som holder på med det nå :-) Hun her løfter også hode godt opp og har de siste dagene begynt å hvile litt på underarmene, og tar noen ganger tak med hendene og prøver å løfte seg litt opp, men klarer det selvsagt ikke helt enda. Men bena er aldri i bakken, hun skal absolutt løfte dem opp hele tiden, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå