Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan kjennes det? Sting i livmor?
Tweak Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg kjente det som en skarp smerte i livmoren, og jeg tolket det som festesmerter. Men jeg er langt i fra sikker på at det var dette jeg kjente! Jeg bare gjenkjente smertene fra forrige graviditet og tidlige symptomer og visste at noe spennende kunne være på gang der inne. Og det var det jo! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Ok, jeg fikk plutselig kraftig sting i livmora når jeg var ute og gikk i helga. Lurer på hva det var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå