Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Skal bli deilig med fri, god mat og familietid. Jeg pleier å pynte til 1.des og lurer på om jeg skal lage en tradisjon om å ha en sammenkomst her i huset den 1. desember? Samboeren min skal være på sjøen i julen i år, så da hadde det vært ekstra fint med en slik sammenkomst. Høres ikke det greit ut da? Jeg er godt i gang med gavene, syntes at det er så behagelig å finne ting etter hvert og slippe å stresse med dem. Hvordan er det med dere?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Gleder meg også masse til jul:o) Høres jo kjempekoselig ut med en liten sammenkomst den 1 des.) Kanskje en idè her også, siden mine foreldre drar til Thailand i julen...hmm..)
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Har ikke begynt å tenke på jula enda - bortsett fra at jeg har satt av penger til julegaver (har ikke så god råd så det blir fort dyrt å skulle ta alt på en lønning). Henger opp julestjerne 1.desember og julegardiner på kjøkkenet i midten av desember. Men pynting blir det ikke før på lillejuleaften. Skal bake litt til jul. Mest boller og rundstykker som er godt å ha i fryseren. Julekaker spiser jeg ikke, men en boks med serinakaker og kromkaker er godt å ha når man får besøk. Jeg stresser generelt lite til jul og liker å kose meg i desember;)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 Ja, det hadde jo vært koselig å gjort det hos dere også da Jeg håper at det skal bli en tradisjon da, for vi samles ikke her i julen, det blir som oftes hos min mor eller bror. HI
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Så koselig da, Vinterflickan Ja, det er greit å ha ting klart og/eller unnagjort, slik at det blir masse tid til kos og nyte fritiden HI
Hippomama Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 jeg gleder med veldig til jul, og begynner vanigvis å glede meg 1.januar vi bruker å ha en familiemiddag før jul, den bruker vanligvis å være på farsdagen, men i de senere årene så har det blitt 1.advent, så da er det som at denne middagen er starten på en fin familie jul. vi bruker også å ha en handledag rundt 2-3. advent, da er det bare damene i familien som drar inn til byen på shopping, for å gjøre unna de siste gavene eller bara shoppe til seg selv
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Å, så lurt med den faste shoppingen da! Det hørtes koselig ut Da kan en bli inspirert av hverandre også HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå