Gå til innhold

Jeg geder meg til jul! :-) Heldig vis ikke lenge igjen :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bli deilig med fri, god mat og familietid. :) Jeg pleier å pynte til 1.des og lurer på om jeg skal lage en tradisjon om å ha en sammenkomst her i huset den 1. desember? :) Samboeren min skal være på sjøen i julen i år, så da hadde det vært ekstra fint med en slik sammenkomst. Høres ikke det greit ut da?

Jeg er godt i gang med gavene, syntes at det er så behagelig å finne ting etter hvert og slippe å stresse med dem.

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg også masse til jul:o) Høres jo kjempekoselig ut med en liten sammenkomst den 1 des.:o)

Kanskje en idè her også, siden mine foreldre drar til Thailand i julen...hmm..:o)

Skrevet

Har ikke begynt å tenke på jula enda - bortsett fra at jeg har satt av penger til julegaver (har ikke så god råd så det blir fort dyrt å skulle ta alt på en lønning).

Henger opp julestjerne 1.desember og julegardiner på kjøkkenet i midten av desember. Men pynting blir det ikke før på lillejuleaften.

Skal bake litt til jul. Mest boller og rundstykker som er godt å ha i fryseren. Julekaker spiser jeg ikke, men en boks med serinakaker og kromkaker er godt å ha når man får besøk.

Jeg stresser generelt lite til jul og liker å kose meg i desember;)

Skrevet

Ja, det hadde jo vært koselig å gjort det hos dere også da :) Jeg håper at det skal bli en tradisjon da, for vi samles ikke her i julen, det blir som oftes hos min mor eller bror.

HI

Skrevet

Så koselig da, Vinterflickan :)

Ja, det er greit å ha ting klart og/eller unnagjort, slik at det blir masse tid til kos og nyte fritiden :)

HI

Skrevet

jeg gleder med veldig til jul, og begynner vanigvis å glede meg 1.januar :P

vi bruker å ha en familiemiddag før jul, den bruker vanligvis å være på farsdagen, men i de senere årene så har det blitt 1.advent, så da er det som at denne middagen er starten på en fin familie jul.

vi bruker også å ha en handledag rundt 2-3. advent, da er det bare damene i familien som drar inn til byen på shopping, for å gjøre unna de siste gavene eller bara shoppe til seg selv :D

Skrevet

Å, så lurt med den faste shoppingen da! :) Det hørtes koselig ut :) Da kan en bli inspirert av hverandre også :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...