Gå til innhold

at det går an...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor skal folk på død og liv legge seg opp i andres smak...satt på bryllupsdebatten ista, og der var det ei som mente at trønder bryllup var harry...og som stolt trønder, blir jeg veldig irritert...og hun legger seg opp i andres smak, "blomkålsuppe er såå 80-talls..."

kjenner blodet koker under huden når jeg leser slikt.

greit nok at folk har en egen mening om hva som er godt og ikke, men er det noen som liker dette, så trenger man ikke legge inn et innlegg for å fortelle hva man synes...

jeg måtte bare få ut litt steam...

og forresten, når jeg først er her...hvorfor signerer alle med anonym? er dere redde for at folk skal vite hvem dere er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen til mitt barn heter Harry, og han er lekker så kanskje de mente det positivt :)

Folk har lange neser og store ører, og all for stor munn. Sladrekjerringer er rota til alt vondt....og folk må vell få mene hva man vil, selv om man ikke alltid trenger å ytre seg.....

Ja, det er litt feighet i folk som ikke tørr å signere med sitt nick....

Skrevet

ja, helt enig...folk kan få mene AKKURAT hva de vil for meg, men de trenger ikke å legge seg oppi hva andre mener er fint, for det er DERES mening...

og det med anonym signering..ja, det er feigt å slenge dritt og kalle folk for alt mulig, for så å signere med anonym...skal du si noe, som gjør at du må signere med anonym, så ikke si det...det er feigt, og idiotisk.

skjønner at folk signerer med anonym vis det er noe spessielt de forteller, som gjør at de ikke vil at andre skal vite hvem det er, men gjør du det når du slenger dritt om andre, kalles det mobbing...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...