♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg fant en nettside som heter Heltihundre.no - og her fant vi alt fra gaver, bursdagsselskapsutyr, til kakeformer, kakebilder, og pynt. Masse kjekt her inne =) Og rimelige priser!! S å dersom du vil ha selskap for poden, og vil ha et gjennomført tema, så bør du ta deg en aldrig så liten tur innom her http://www.helti100.no/epages/Helti100.sf
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. oktober 2009 PS! Finnes også ting til julekallenderen, og halloween
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2009 ..eeeh, nei..hehe Syntes bare det var en kjekk side, da jeg har letet etter en sånn nettside selv, da jeg har en gutt som fyller år snart. Var bare ment som en hjelp til de som måtte ønske å se
Gjest Mammamoms Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Strålende! :-) Noen ganger går man litt i spinn og vet ikke hva man skal gjøre, og da er det flott når det dukker opp et tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå