Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. oktober 2009 #1 Skrevet 20. oktober 2009 Pappan og jeg flyttet fra hverandre i januar. Fikk kjæreste for 1 mnd siden. Han har så vidt sett barna. Flere familieterapeuter anbefaler å vente i flere år før enn får ny kjæreste i forhold til barna. Er ikke det lenge da? Har ikke tenkt til å flytte sammen på en god stund. Men kan de ikke vite at mamman har kjæreste heller. De er 5 og 1 1/2 år. Noen tips?
Reveenka Skrevet 20. oktober 2009 #2 Skrevet 20. oktober 2009 Er det viktig at de vet det alt nå? Syns godt du kan vente ganske mye lenger før de får vite det, dere har jo bare vært kjærester en mnd. Ungene har vel neppe noen glede av å få vite dette nå, så kort tid etter bruddet.
cherry coke Skrevet 20. oktober 2009 #3 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er veldig streg på slikt, kanskje derfor jeg har vært singel så lenge også. Jeg kommer ikke til å presentere en ny type for datteren min før jeg vet at dette skal vare. Man har jo selvfølgelig ingen garantier, men.. Ville ha ventet, 1 mnd er jo veldig kort tid!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2009 Det kjennes bare så riktig. Og har lyst til å finne på ting med ungene med han. Men tror nok dere har rett. Vil gjøre det som blir best for ungene mine. Og pappan til barna synes nok også det er litt tidlig. Når enn er forelsket blir enn litt tullete.
Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2009 #5 Skrevet 20. oktober 2009 Det anbefales et år. Ha mot til å ta avgjørelsen på vegne av deg selv. Med litt skjønn så får de en gradvis overgang. Sikker på at svært få er like impulsive som oss, som flyttet sammen etter tre måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå