Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til et bra og rimelig nettsted for å bestille takkekort for gaver i forbindelse med fødselen? Tenkte å gjøre det enkelt denne gangen, dvs skrive ved siden av selve bildet (altså på fotopapiret). Minst mulig klipp og lim for denne travle tobarnsmor ;-). Var inne på allfoto og Elkjøp, men fant liksom ikke det jeg lette etter, dvs en søt ramme rundt bildet og teksten, eller noe i den dur. Tips tas i mot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte JapanPhoto. De var visst testvinnere for ikke lenge siden også!

Vi bestilte 50 takkekort og betalte 250kr.

De hadde flere forskjellige bakgrunner/rammer og jeg ble hvertfallø veldig fornøyd med resultatet!

Skrevet

Vi bestilte på FotoKnudsen. Meget fornøyd med resultatet.

Skrevet

Jeg kan anbefale Optimalprint.no. Da får du noe litt utenom det vanlige og jeg tror de er ganske greie på prisen (10 kort gratis bl.a.)

Her kan du få flere bilder på kortet (A6 el A5 størrelse), og du har muligheten til å skrive litt.

Vi brukte dette, og jeg fikk masse masse skryt. Det er mange en får gave av som etterpå ikke ser eller hører så mye om babyen, så de setter stor pris på å høre litt om hvordan det går. Kort om babyen sover godt, spiser bra, blid og fornøyd, hvem den ligner osv. Dessuten følte mange at vi virkelig hadde satt pris på gaven vi fikk, og ville gi noe bra tilbake for å vise dette. Kjempekoselig:)

Skrevet

elitefoto.no

Eller om du har tilgang til Mac, så kan det bestilles masse flotte kort i iPhoto

Skrevet

Her bestillte vi de nydeligste takkekortene jeg noen gang har sett :)

http://hipphipphurra.net/

Se på "bildegalleri doble kort" Første laget med papir er nesten helt gjennomsiktig og teksten er skrevet på det. Bildet er på papiret bak og de er festet sammen med en sløyfe. Utrolig delikate :D Veldig rask og god service også. Ca 20 kr pr kort inkl mva og konvolutter. Alle lurer på hvor vi har bestillt de :D

Jeg skrev en hilsen på baksiden av hvert kort,det går helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...