Gå til innhold

Andre som fortsatt sliter med kvalme i uke 22????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er flere enn meg der ute....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke riktig like langt på vei som deg, men19 uker imorgen, og kvalmen har ikke gitt seg enda. Er mye bedre enn tidligere i graviditeten, men har fortsatt mine runder med litt for personlig kontakt med toalettskåla. Er aller mest etter mat at jeg sliter. Med de to første var jeg helt god etter ca 14 uker, så temmelig skuffa over at det skulle vare så lenge denne gangen. Nesten så jeg har belaga meg på å være kvalm resten av graviditeten. Blæh...

Skrevet

Sist gang slapp kvalmen taket i uke 21-22, nå er jeg i uke 14, ingen tegn til bedring enda, men håper det gir seg før den tid... er så slitsomt!

Skrevet

Jeg er i uke 24 og er fortsatt kvalm. Det har vært bedre en periode, men er tilbake igjen slik det var 1. trimester nå. :S

Skrevet

Jepp, er slitsomt. Begynner å bli temmelig lei.... Håper det slipper i god tid før termin. Beholder heldigvis mere mat enn tidligere. Er ofte kvalm og kaster opp om natta, bedre ut på ettermiddagen/kvelden. Så har faktisk omsider gått opp et par kilo. Har null energi, og skulle jeg bli sliten, blir alt bare enda mer håpløst. Så bare å ta det med ro her i gården.

Skrevet

Åh, nei..... Det hørtes ikke bra ut. 1.trimester var kvalmen ikke til å holde ut her i gården ihvertfall. Beholdt hverken vått eller tørt..... Du får ha god bedring og håper det blir bedre igjen!

Skrevet

Jada, er 28 fullgåtte uker imårn og enda kvalm. spyr ikke så ofte lengre, men regner med kvalmen vil vare svangerskapet ut, slik som sist gang. Noen av oss er bare heldige:-( Bah!

God bedring og husk at kvalmen forsvinner når barnet er ute, selv hvor utenkelig det enn virker når det er som verst slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...